2014. január 10., péntek

Egy újabb lehetőség, avagy ha szeretnétek blogajánlót is vállalok

Kedves, Olvasóim!
Arra gondoltam, hogy ezentúl blogajánlóit is hoznék, szóval ha valaki szeretné, hogy kitegyen ajánlóként a blogját, akkor annyit kell tennie, hogy az email-címemre, a timidreams@gmail.com -ra - amit jobb oldalt is találhattok - elküldeni a bloggerneveteket, a blog linkjét valamint ha van különleges rész, amit szeretnének, hogy kitegyek és kiteszem a trailert is, ha van... de a bemutattaknak nincs. (Majd, ha lesz olyan blogom, amelyiknek van, akkor azt a példát is hozom.)
Nálam ez a következő képpen nézve ki:
Design blognál és egyebeknél:
Timi Dreams: Bloggers Life
A blog sok mindenből áll, találhattok rajta rövid illetve hosszú *Ke sztorit, novellákat ugyanakkor ruha-összeállításokat és egyéb dolgokat is. A blog azért jött létre, mert:
"Térjünk át a lényegre, magára a blogra. Ez a blog több okból jött létre. Egyrészt -, mint a névből is kiderülhetett - a Bloggerek életéről olvashattok, alias interjút tudtok majd olvasni akár a kedvenc író(i)dról is és hogy ez így lehessen nyugodtan küldjetek e-mailt a: timidreams@gmail.com -ra, ahol ha külön kérdése(i)d van, akkor leírhatjátok azt is az alapkérdéseimen kívül, mik az idő folyamán majd kialakulnak, s egy bejegyzést vagy oldalt is fogok miatta nyitni, addig viszont folytatnám tovább a leírást, hogy miért is jött létre a Bloggers Life. Szóval másrészt olvashattok majd általam írt novellákat -, amiben egyenlőre még kezdő vagyok, de remélem elnyeri a tetszéseteket, ha hozok - valamint *KE sztorikat, amik a One Direction-nel foglalkozik... Bár, ha olyan hangulatomban leszek előfordulhat, hogy megleplek Titeket 5 Second of Summer-ös vagy Ed Sheeran-essel is... Na, meg amire van igény. Nyugodtan jelezzétek majd kommentban vagy üzenetben! De még mindig írhatok, hogy miért van ez a blog, s én ezt meg is teszem most Nektek... Igaz, egyenlőre csak azt írom le, ami biztos. Tehát ezeken kívül idézetes képeket is találhattok majd, miket azért jelezzétek, ha visztek, viszont természetesen azért teszem ki, hogy nyugodt szívvel így tehessetek."

Amelyek egy történetet dolgoznak fel:
Timi Dreams: A zene az életem
Bevezető:
"Audrina Anna White egy 19 éves, magyar és angol felmenőkkel rendelkező lány, aki gyerek kora óta egy visszahúzódóbb csaj. Idővel hála az egyik haverjának a zenében megtalálta önmagát. Sokan átverték már, sok szerencsétlenségen ment keresztül, aztán a barátnői nevezik az angol X-Factor-ba és egészen az élő adásokig jut. Hogy ki a mentora? Hányadik lesz? Mik azok a szerencsétlenségek? Hogyan nőt fel és mi lesz vele az X-Factor után? Megtudhatod, ha olvasod a blogom!"

Részlet a blogból:
"-  Gyere! – hallottam meg Clyde hangját
Rátekintettem, s csak ekkor jöttem rá, mi történt, elvesztem Harold csodás íriszeiben.
„A francba." – mérgelődtem magamba
Visszanéztem a srácra, majd elindultam barátom felé. Nos, igen, mégis milyen barát felé indultam én, mikor úgy tekint rám, mintha a barátnője lennék, s nem csak egy barát a sok közül és én meg már azt sem tudom, mit érzek iránta…
Odaérve hozzá továbbindultunk az autója felé.
-  Várj meg! – kérte egy mély és kissé rekedtes hang mögülem
Hátranéztem a srácra, Harry-re. Zöld íriszei szelíden tekintettem le rám, miközben felém sétált.
C.J. is megállt, ezért visszafordultam hozzá.
-  Szállj be nyugodtan! Mindjárt jövök. – jelentettem ki kicsit erélyesen
Csak remélni tudtam, hogy megteszi, amit kérek és nem kezd el makacskodni, hogy miért akarok beszélni egy olyan sráccal, kit ő úgy gondol csak most láthatok először na, meg minek akarom, hogy beszálljon.
Bólintott, jelezve belemegy és immár el is indult a kocsija irányába. Egy gondom ezzel ki volt pipálva, nyugodtság szállt rám egészen addig, míg valaki kedvesen meg nem érintette a vállamat. Megfordultam, s rátekintettem a göndör hajú srácra, minek következtében ismét kissé ideges lettem, mégis valahol nyugodt maradtam. Úgy éreztem sokkal nyugtalanabbnak kellene lennem, de lágy mosolya miatt ezt nem tudtam megtenni." (forrás)
by: Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése