2013. november 29., péntek

Ezentúl design-kritikakérést is vállalok

Kedves, Olvasóim!
Először is köszönöm a +1 követőt, s immáron a 14-et és az 1 Bloglovin'-ost! Örülök, hogy ennyien vagyok.
Most, mint ahogy mondtam  is péntekenként újdonságot hozok Nektek... Nos, az újdonság - vagy nevezze úgy mindenki, ahogyan akarja - mindössze annyiból állna, hogy a jobb oldalt látható e-mail címemre ezentúl lehet kritikát kérni a kinézettel kapcsolatban. Én csakis a kinézetet fogok figyelembe venni, nem fogom elolvasni a történetet, mert annyi időm nincs, azonban szívesen segítenék azoknak, akiknek szüksége van erre ilyen téren, tehát nem tudják eldönteni, jól néz ki-e vagy sem avagy jól vannak-e kialakítva a dolgok, ezt én, mint külső szemlélő eltudom mondani.
Fontos már most közölnöm, hogy én őszinte ember vagyok, nem fogok azt mondani, hogy jó, amikor csúnya, viszont mindezt kedvesen fogok közölni, sosem lesz az a szándékom, hogy valakit megbántsak... Ahogy sosem volt.
P.s.: A későbbiekben lehet, ismertetem részletesen is a dolgokat, miket nézek.
by: Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése